Στο Άρθρο 11 του Ν. 4823/2021 αναφέρεται η μετανομασία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ) σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και περιγράφεται ο σκοπός και οι αρμοδιότητες τους. Δείτε το Νόμο
Επικαιροποιημένος πίνακας (8/2019) με τις μονάδες αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας, οι οποίες εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών Δείτε τον πίνακα
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή μαθητών /τριών, για το διδακτικό έτος 2020-2021. Δείτε την εγκύκλιο
Στο ακόλουθο κείμενο περιγράφεται τι ισχύει για τους "κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές". Ποιοι μαθητές είναι δυνατόν να ενταχθούν και με ποιο τρόπο στην κατ'οίκον διδασκαλία. Δείτε το κείμενο
Στο Άρθρο 51 του Νόμου 4547/2018 περιγράφονται αναλυτικά και οι διαδικασίες διάγνωσης και αξιολόγησης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, ενώ στο Άρθρο 6 αναφέρεται η ίδρυση των ΚΕΣΥ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) και του ρόλου/ αρμοδιοτήτων που επιτελούν Δείτε το Νόμο