Βραβείο 2021

Βραβείο 2022

Στρατηγικός συνεργάτης

Υποστηρικτές Επικοινωνίας


Όπως αναφέρεται στο άρθρο 45, του ΦΕΚ. 4898/2018, ως ειδικές θεραπείες παιδιών και εφήβων νοούνται η δέσμη θεραπευτικών πράξεων που παρέχονται σε συμβεβλημένα κέντρα ειδικών θεραπειών και αποζημιώνονται με ημερήσιο νοσήλιο ή παρέχονται από συμβεβλημένους ιδιώτες θεραπευτές και αποζημιώνονται κατά πράξη.
Η πράξη έγκρισης παράλληλης στήριξης ισχύει για ένα σχολικό έτος.
Κατ' εξαίρεση για τους μαθητές με αυτισμό, για τους οποίους έχει εγκριθεί η παροχή παράλληλης στήριξης εντός της τελευταίας τριετίας και εφόσον συναινεί ο γονέας ή κηδεμόνας του μαθητή, δεν απαιτείται η υποβολή νέων δικαιολογητικών και η έγκριση της παράλληλης στήριξης ισχύει και για την επόμενη σχολική χρονιά.
Όπως αναφέρεται στο άρθρο 51 του Νόμου 4547/2018, την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ), το οποίο με γραπτή γνωμάτευση του καθορίζει τις ώρες της παράλληλης στήριξης. Τα ΚΕΣΥ, ανάλογα με το είδος και το βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και των μαθησιακών δυσκολιών, προσδιορίζουν το χρόνο επαναξιολόγησης, ο οποίος αναγράφεται στην έκθεση αξιολόγησης - γνωμάτευση. Αν δεν αναγράφεται χρόνος επαναξιολόγησης, οι εκθέσεις των ΚΕΣΥ έχουν μόνιμη ισχύ.
Όπως αναφέρεται στο άρθρο 6 του νόμου 3699/2008 η παράλληλη στήριξη παρέχεται:
Όπως αναφέρεται στο άρθρο 6 του νόμου 3699/2008 η Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση παρέχεται:
Οι ΕΕΑ των μαθητών διερευνώνται και διαπιστώνονται από:
1)Τα ΚΕΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ)
2) Τα πιστοποιημένα από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ) άλλων Υπουργείων.
Όταν υπάρχει διάσταση απόψεων είτε προσωπική είτε μεταξύ των γνωματεύσεων των ΚΕΣΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων, υπερισχύει η γνωμάτευση των ΚΕΣΥ και οι γονείς ή οι κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) της οποίας η απόφαση είναι οριστική.
Όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του νόμου 3699/2008 οι υποχρεώσεις της Πολιτείας απέναντι σε άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες είναι:
Από το νόμο 3699/2008, άρθρο 3, § 1 ορίζονται οι μαθητές με αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ), στους οποίους συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων και όσοι παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού).