210 57 31 581
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εκπαίδευση

Τελευταία τροποποίηση ενότητας 31/10/2021

 
  • Υποβολή δικαιολογητικών για γραπτή ή προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Πανελλαδικές 2021 (3/2021)

    Στο ακόλουθο κείμενο παρουσιάζεται αναλυτικά το πεδίο εφαρμογής του νομικού πλαισίου όπου ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και η διαδικασία / προθεσμίες για την υποβολή των δικαιολογητικών για συμμετοχλη στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 Δείτε το κείμενο

    Επιπροσθέτως, συμπληρωματικά μπορείτε να ανατρέξετε στα Άρθρα 1-4 του ακόλουθου ΦΕΚ (3/2018) Δείτε εδώ

  • Πλαίσιο λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης λόγω Covid-19 (10/2020)

  • ΦΕΚ 3162/2020 Εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε κλειστούς χώρους πανελλαδικά , προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 (7/2020)

    Στο Άρθρο 4 του ΦΕΚ 3162/2020 αναφέρεται ποιά άτομα εξαιρούνται  Δείτε το κείμενο

  • Εγκύκλιος για παράλληλη στήριξη σχολικού έτους 2020-2021 (6/2020)

    Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή μαθητών /τριών, για το διδακτικό έτος 2020-2021. Δείτε την εγκύκλιο 

  • Αξιολόγηση και πιστοποίηση ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες - Πίνακας Μονάδων Υπουργείου Υγείας (8/2019)

    Επικαιροποιημένος πίνακας (8/2019) με τις μονάδες αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας,  οι οποίες εκδίδουν πιστοποιητικά ύστερα από διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών Δείτε τον πίνακα

  • Νόμος 4547/2018 Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις (6/2018)

    Στο Άρθρο 51 του Νόμου 4547/2018 περιγράφονται αναλυτικά και οι διαδικασίες διάγνωσης και αξιολόγησης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, ενώ στο Άρθρο 6 αναφέρεται η ίδρυση των ΚΕΣΥ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) και του ρόλου/ αρμοδιοτήτων που επιτελούν Δείτε το Νόμο 

  • Προϋποθέσεις για κατ'οίκον διδασκαλία (5/2017)

    Στο ακόλουθο κείμενο περιγράφεται τι ισχύει για τους "κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές". Ποιοι μαθητές είναι δυνατόν να ενταχθούν και με ποιο τρόπο στην κατ'οίκον διδασκαλία. Δείτε το κείμενο

  • Νόμος 4542/2017 Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις (2/2017)

    Στο Άρθρο 11 του νόμου 4542/2017 αναγράφεται μεταξύ άλλων η δυνατότητα για απαλλαγή από τη 2η ξένη γλώσσα στα παιδιά με ειδικές ανάγκες Δείτε το Νόμο 

  • Νόμος 4415/2016 Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις (9/2016)

    Στο Άρθρο 48 του Νόμου 4415/2016 ορίζεται ποιοι Εκπαιδευτικοί μπορούν να παρέχουν Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και με ποια κριτήρια επιλέγονται Δείτε το Νόμο  

  • Νόμος 4186/2013 Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις (9/2013)

    Στο Άρθρο 28 του Νόμου 4186/2013 περιγράφονται σημαντικά ζητήματα που αφορούν στην Ειδική Αγωγή. Στην παράγραφο 18 του άρθρου 28 γίνεται αναφορά στη φοίτηση των αυτιστικών μαθητών Δείτε το Νόμο 

  • Νόμος 3699/2008 Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (10/2008)

    Ο Νόμος δεσμεύει την Πολιτεία για την παροχή δωρεάν Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ως μέρος της υποχρέωσης της για δωρεάν δημόσια Παιδεία και ως αποκλειστικός φορέας ορίζεται το Υπ. Παιδείας Δείτε το Νόμο 

    Σημείωση: Τα άρθρα 4 και 5 του 3699/2008 έχουν αντικατασταθεί στο άρθρο 51 του Νόμου 4547/2018

 

Ιδιαίτερα σημαντική στην εύρεση των νόμων και στη σύνταξη των ερωτήσεων / απαντήσεων ήταν η συμβολή της κ. Ι. Κουβαριτάκη (Δικηγόρος) καθώς και της κ.Δ. Πατσιάλα, (Κοινωνική επιστήμονας) και Σ. Γρέγου (Κοινωνική Λειτουργός).  
 

 

 

0
0
0
s2smodern
Το όραμα για τη δημιουργία του Autismap είναι να αναπτύξουμε μια εξελισσόμενη και ανανεούμενη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και δικτύωσης για τον αυτισμό στην Ελλάδα , που να αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες και να αξιοποιεί συνέργειες και συνεργασίες. Ο σκοπός μας είναι η υποστήριξη των δικαιωμάτων και της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με αυτισμό και των οικογενειών τους, η ενίσχυση της προσβασιμότητας τους στις κατάλληλες δομές και υπηρεσίες και η καταπολέμηση του στίγματος .

 Με τη συμμετοχή σας και την συνεχή καταγραφή και επικαιροποίηση των στοιχείων δομών και επαγγελματιών θα αποτελέσει έναν εύχρηστο οδηγό για γρήγορη και εύκολη αναζήτηση των δομών που εξυπηρετούν άτομα με ΔΑΦ και τις οικογένειες τους στην Ελλάδα και παράλληλα ένα χρήσιμο εργαλείο ενημέρωσης για τη Νομοθεσία και τα επιστημονικά δεδομένα, για οικογένειες, αρμόδιους φορείς, ερευνητές, εκπαιδευτικούς , νομικούς, επαγγελματίες υγείας , ψυχικής υγείας και Ειδικής Αγωγής  και για κάθε ενδιαφερόμενο.

.

1500
ΔΟΜΕΣ
1800
ΩΡΕΣ

Στρατηγικός συνεργάτης - υποστηρικτής επικοινωνίας

Υποστηρικτές Επικοινωνίας

Διαχείριση

Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης - Κέντρο Παιδιού και Εφήβου
Χρυσολωρά 10-12, 12132,  Περιστέρι
210 57 31 581
210 57 31 581
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

Εγγραφή στο newsletter

Invalid Input